تقدیم به تو


غمکده ی میلاد

در حریم دید تو ، دیده اگر نمی شدم / شاه و رگم جدا ز هم ، شد ز لیاقت خودم / تیغ غمت بریده سر اگر ، بدان / من از نگاه گرم تو ، لحظه به لحظه وا شدم .

 از هم دوریم اما دل هایمان نزدیک است.

دست هایمان در دست یکدیگر نیست اما در قلب همدیگر جای داریم

فاصله مان یک دنیاست اما معنایی ندارد چون هر کجا باشیم در فکر یکدیگر جای داریم

میترسم...

دست زمانه بی رحم است ...

کاش...

مارا از هم جدا نکند

دیدار...

اولین دیدار چه زمانیست؟؟

زمانی  که روحم پر کشید به سویت ؟

یا در همین دنیای فانی ؟؟؟

دل تنگم برایت 

                          همین را بدان از عمق وجودم عاشقت هستم هر کجا باشی چه دور چه نزدیک 

                                                      چه در زمین و چه در آسمان 

m&n



نظرات شما عزیزان:

مهندس رضا
ساعت10:26---13 مرداد 1391
ممنونم که به من سر میزنی
من لینکت میکنم خواستی توام لینک کن


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در جمعه 13 مرداد 1391برچسب:,ساعت 3:19 توسط میلاد رشیدیان | |


Power By: LoxBlog.Com